Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  كائوچو طبيعي كائوچو طبيعي

اخبار

كائوچو طبيعي

كائوچو طبيعي
يك رام باكس كه به عنوان لاستيك طبيعي يا رامربن هندي شناخته مي شود ، اغلب در صنعت استفاده مي شود. جالب است بدانيد كه از آنجا كه گياهان روي زمين شكل گرفته اند ، و برخي از فسيل هاي شايعات چند ميليون سال است. خواص انعطاف پذير Rumbell اين ماده را در توليد لوازم خانگي ، بيمارستان و اسباب بازي ها ارائه داده است.

كائوچو طبيعي
اين راري از آب بيش از 400 گياه توليد مي شود ، و بسياري از غرق شدن جهان در سراسر جهان از ارتفاع بيش از 35 متر بالاتر از Hua Brasiliensis توليد مي شود. امروز ، مالاياها در جنوب شرقي آسيا بزرگترين منابع منابع طبيعي جهان در جهان را دارند.

كائوچو طبيعي يا مصنوعي توليد شده در مقياس صنعتي در طول جنگ جهاني دوم. از آن زمان ، توسعه قابل توجه رقيب مصنوعي منجر به توليد محصولات با كيفيت در اين زمينه شده است. توليد سوگند مصنوعي از اواسط دهه 1960 بسيار بيشتر از لاستيك طبيعي بود. با توجه به ويژگي هاي مواد شيميايي ، گرما و مقاومت در برابر مواد شيميايي ، گرما و سلامت خوب به مواد شيميايي ، گرما و سلامت خوب به مواد شيميايي ، هواپيماي كلاوس مصنوعي به طور گسترده اي در زمينه هاي مختلف استفاده مي شود.

انواع مختلف كافه
Dalmuk Natural: كرم مالش طبيعي در آب محصولات زراعي يافت مي شود و هيپونورود به نام هاي متيل و اسرائيل توسط Polymora توليد مي شود. به دليل عواقب Kauchho ، آنها باز مي شوند و گوگرد يا گوگرد و گوگرد جذب مي شوند و در نتيجه ، روكش تبديل به يك رام مي شود.

Rumbox مصنوعي: شايعات مصنوعي از طريق فرآيند لاستيك مصنوعي انجام مي شود.روپاي مصنوعي ديگري نيز از تركيبات ديگر ساخته شده است.

انواع مختلف چكمه ها چيست؟
همانطور كه در بالا ذكر شد ، Rherther داراي زمينه هاي مختلفي از جمله توليد هواپيما ، تجهيزات بيمارستان ، اسباب بازي ها ، اسباب بازي ها است.

لاستيك چگونه توليد مي شود؟
به منظور توليد لاستيك ، سوراخ درخت روبن در فنجان هاي كوچك جمع آوري مي شود ، كه در آن زمان است. نقطه جمع آوري پس از فيلتر با محلول Guniocity محافظت مي شود.

آب ميوه ، كه از درخت شايعه خارج مي شود ، با يك فرآيند انعقاد و با اضافه كردن اسيدها يا نمك تقسيم مي شود. در فرآيند اين فرآيند ، لاستيك به شكل توده سفيد به خمير تقسيم مي شود و سپس در صورت آن ، اين ليست ها به كشورهاي مختلف صادر مي شوند. از آنجا كه لاستيك خام داراي خاصيت ارتجاعي بالا ، گوگرد نيست و سپس براي افزايش انعطاف پذيري و تقويت كاودا به پر شده هايي مانند كربن سياه اضافه مي كند. قابل درك است كه توليد گل رز بسيار گران است.

به روشي جديد ، آب گرم به وسط دو واليك بريده مي شود و به يك دانه تبديل مي شود و اين دانه ها در خشك كن هاي مكانيكي خشك مي شوند. خشك كردن دانه ها از اين طريق سريعتر از روشهاي قديمي است. سپس لاستيك ، كربن سياه ، روغن و ساير مواد مانند كيسه هاي هوا به ميكسر به نام Banbury اضافه مي شوند. اين مواد تشكيل دهنده حدود 7 دقيقه مخلوط مي شوند و پس از خنك شدن به صفحات برش مي دهند.در نهايت پس از قالب گيري لاستيك، حرارت داده شده و به دليل تركيب مولكول هاي لاستيك و گوگرد، لاستيك حالت ارتجاعي پيدا مي كند.

ناگفته نماند كه تا كنون امكان بازيافت لاستيك هاي مصنوعي توليد شده از لاستيك وجود نداشته است.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/4/23 ساعت: ۰۹ توسط:zoomit :